Nowości: Wielkie otwarcie już 12 października o godz. 15:00! Zapraszamy do obserwowania, komentowania i udzielania się na blogu. :)
Odwiedziłeś nas? Dołącz do obserwatorów na dole strony! Dziękujemy. :)

piątek, 1 listopada 2013

Witam!

Cześć wszystkim, tu WaterBlack. Jejku, ale strasznie zasmucił mnie post w którym Drop napisała, że zastanawia się nad zamknięciem bloga :C Ale cóż, rozumiem ją. Ja też nie mam kompletnie czasu na FS ani niestety na blog. Lecz staram się codziennie wchodzić na FashionStyle. Nie pisałam wcześniej, ponieważ mam mało czasu, a jeszcze moi znajomi i przyjaciele chcą, abym spędzała z nimi jeszcze więcej czasu, ale nauka to nauka. Przejdźmy do posta. Na stronie głównej pojawiła się informacja o tym, żebyśmy zajrzały do działu aukcje. I pewnie każda użytkowniczka po tym, jak to przeczytała zajrzała do działu aukcje. Bardzo podobają mi się te Halloweenowe ciuszki.


Ciuchy są piękne, ale niestety ich nie posiadam, ponieważ mam 0 glamsów :c Bardzo zazdroszczę tym, którzy je mają.
Do napisania!
                                                                                                                                       WaterBlack

2 komentarze :

Asowa pisze...

Fakt fajne ciuchy

Maja P pisze...

Mi też się bardzo podobają C: