Nowości: Wielkie otwarcie już 12 października o godz. 15:00! Zapraszamy do obserwowania, komentowania i udzielania się na blogu. :)
Odwiedziłeś nas? Dołącz do obserwatorów na dole strony! Dziękujemy. :)

sobota, 12 października 2013

Oficjalne otwarcie bloga.

Jak obiecaliśmy, nasz blog jest odnowiony i odmieniony, co znaczy zupełnie inny! Zmieniliśmy nie tylko szablon, czyli wygląd, ale również załogę oraz taktykę. Wyglądu tłumaczyć nie trzeba, jednak jest małe "ale". Mianowicie nie jestem pewna co do niektórych elementów, a dokładniej rozsuwanych linków, zmiany wielkości liter po najechaniu myszką na link oraz rozjaśnionych obrazków (po najechaniu na nie myszką widzimy oryginalną grafikę). Czy nie przeszkadza wam to? Wszystko tworzyłam sama, dlatego pytam, bo potrzebuję zdania innych, choć mnie osobiście szablon nawet się podoba. Jeśli chodzi o załogę, to dołączyła do nas CrystalsJoy, pomaranczax3, WaterBlack oraz Meowney., a odeszła Klaudiaaa_ z powodu braku czasu. Co do taktyki - będziemy dodawać codziennie przynajmniej jeden post, w tym Stylizację Dnia.
To chyba wszystko, co chciałam o zmianach powiedzieć. Tymczasem czekajcie na niespodziankę, która pojawi się już o 17:30! :)
Co sądzicie o blogu? Podoba wam się? A może poprzedni był lepszy? Zapraszam do komentowania i czytania kolejnych notek!

Pozdrawiam, Drop. xoxo

11 komentarzy :

Anonimowy pisze...

Wszystko fajnie tylko żeby było jakieś tło a nie białe

Charls pisze...

Mnie osobiście szablon nie powalił na kolana.

Anonimowy pisze...

Zmniejsz wielkość cienia pod tytułem w kodzie css. Pozdrawiam.

Israel

Unknown pisze...

Podoba mi się, lecz nie zachwyca. Liczę na ciekawe posty. :)

natalciap000 pisze...

Fajnie, ale tło powinno mieć nny kolorek :)

Julia xx pisze...

A MI SIĘ PODOBA WSZYSTKO, SAMA BYM TAKI CHCIAŁA :3

Hubert Malinowski pisze...

Powodzenia! :)

hubsooo.blogspot.com

Asowa pisze...

Wszystko super. Nie będzie już punktów?

DropOfTheRain pisze...

@Charls - starałam się, ale skoro nie przypadł Ci do gustu, to trudno.
@Israel - pomniejszenie dało gorszy efekt, zmieniłam odcień i chyb jest trochę lepiej. ;)
@Asowa As - nie, nie miał kto tego liczyć, ale zastanawiam się na nagrodzeniami aktywnych czytelników. :)

Poza tym chciałam powiedzieć, że brak tła jest specjalnie, ponieważ chciałam utrzymać bloga w barwie biało-czerwonej, a tło sprawiłoby, że wygląd byłby za ciężki. :)

DropOfTheRain pisze...

chyba*, nagrodzeniem*.

Asowa pisze...

JA może mogłabym liczyć...