Nowości: Wielkie otwarcie już 12 października o godz. 15:00! Zapraszamy do obserwowania, komentowania i udzielania się na blogu. :)
Odwiedziłeś nas? Dołącz do obserwatorów na dole strony! Dziękujemy. :)

niedziela, 13 października 2013

Z jednym ciuchem - przegląd stylizacji.

Myślę, że znacie dział "Z jednym ciuchem" z innych blogów. W tym poście zmienię go trochę, bo zamiast robić stylizacje, to pokażę wam jak inni użytkownicy zrobili je z jedną rzeczą. Dzisiaj naszym ciuchem będą buty narysowane niedawno przez Mikeshi:


Można z nimi robić naprawdę różne stylizacje. Zobaczmy jak zrobili to inni:

Pettero.:


DropOfTheRain:


Meowney.:


PerfectGirl100:


Jak widzimy stylizacje są zrobione w różnych stylach, ale jest podobieństwo, ponieważ wszystkie są jesienne. Przynajmniej tak mi się wydaje. Nie jest to w sumie dziwne, bo buty są z kolekcji jesiennej i idealnie pasują do takich stylizacji. A jak wy myślicie? Podobają Wam się stylizacje? Komentujcie! ;)

Wiem, że krótki post, ale nie mam dużo czasu... Jutro postaram się napisać dłuższy.

Pozdrawiam, ▪inaccessible▪ 

4 komentarze :

asas pisze...

Narysowane, pff, dobre. http://fashionstyle.pl/static/sklep/labels/291959_843055.png po prostu przerobiła moje buty, nawet nie spytała o zgodę.

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Świetne stylizacje jak i buty. :)

Anonimowy pisze...

Masz rację ,przerobiłam je ;) Zrobiłam to dlatego, ponieważ mam ogromny problem z rysowaniem tej części garderoby i dopiero zaczynam. Twoje buty wykorzystałam jednak jako szablon, zauważ, że te same pozostały tylko wiązania, resztę dorysowywałam sama.
Nigdy w życiu nie posunęłabym się do kopiowania czyichś projektów żywcem.
To byłoby nieszanowanie czyjejś pracy.
A żeby z twoich butów zrobić te, sama musiałam nieźle się namęczyć ;)

Wybacz, że nie zapytałam o zgodę, następny raz to zrobię, chociaż owego ''kopiowania'' nie zamierzam.

Mikeshi (: