Nowości: Wielkie otwarcie już 12 października o godz. 15:00! Zapraszamy do obserwowania, komentowania i udzielania się na blogu. :)
Odwiedziłeś nas? Dołącz do obserwatorów na dole strony! Dziękujemy. :)

wtorek, 15 października 2013

Stylizacja Dnia. :)

Cześć. :) Jestem totalnie wykończona, ale skrobnę krótką notkę. Na wstępie chciałam jeszcze powiedzieć, że dziękuję za każdą ocenę posta, ale szczerze mówiąc nie rozumiem niektórych z nich. Może posty nie są najlepsze, ale nie każdy zasługuje na "jedynkę". Nie chcę się jakoś wychwalać, bo nie mogę sprawiedliwie się ocenić, więc nie chodzi o moje posty, ale autorstwa innych redaktorek. Mimo wszystko szanuję wasz wybór i wasze zdanie, więc się już nie wypowiadam.
Przejdźmy jednak do notki. 

Jutro edytuję notkę i dopisze butiki, ale dziś już nie mam czasu, opiszę ją tylko.
Postawiłam na koszulę i kołnierzyk z Bitemarks, które choć stare, to warte uwagi. Dawno nie spotkałam stylizacji z ową koszulą, więc sama ją ubrałam. Na wierzch dodałam ciepły sweter i mamy gotowy zestaw na chłodniejsze, jesienne dni. ;) Jasne jeansy nie wyróżniają się, co pozwala nam skupić się na innych elementach, a z innymi działoby się zbyt dużo w stylizacji. Niebieski plecak jest mocniejszym akcentem, który dopełnia kolorystykę. Pod ciemne buty (które zresztą są moim DIY) założyłam skarpetki w tych samych kolorach. Na koniec połączyłam kilka makijaży z OB.
Jak wam podoba się stylizacja? Komentujcie. :)

Drop. xoxo

PS. Już jutro notka z makijażami. Zapraszam na bloga! :)

3 komentarze :

Asowa pisze...

Śliczna

Anonimowy pisze...

Gdzie konkurs piąty?

A stylka śliczna <3

LiliannaxD pisze...

Stylizacja ładna, ale znając mnie ubrałabym inne butki, no ale każdy ma inny gust :)

Pozdrawiam :3