Nowości: Wielkie otwarcie już 12 października o godz. 15:00! Zapraszamy do obserwowania, komentowania i udzielania się na blogu. :)
Odwiedziłeś nas? Dołącz do obserwatorów na dole strony! Dziękujemy. :)

poniedziałek, 14 października 2013

Stylizacja dnia ;)

Hej! ;) Dzisiaj stylizacja dnia ode mnie.
włosy - Street Wear (OB) 
top - MoonRiver
spódnica - Smart Line
buty - Street Wear (OB)
naszyjnik, pierścionki - August Haymaking (OB)
Wiele osób na FS robi teraz stylizacje jesienne. Ja nie chciałam robić kolejnej takiej, bo po prostu byłoby to za nudne, a znając mnie wyglądałaby jak wszystkie. Właśnie z tego korzystając nie robiłam stylizacji jesiennej, tylko wiosenną, a nawet można by powiedzieć letnią. 
Włosy to połączenie doczep z OB, które choć często się pojawia, to akurat tutaj pasowało, moim zdaniem, bardzo. Nie wiem jak zrobiłam makijaż, bo nigdy tego nie zapamiętuję :D. 
Na początku, robiąc stylizację ubrałam top (?) i szukałam do niego odpowiedniej spódnicy. Większość nie pasowała, bo top jest krótki, więc było odkryte kawałek brzucha i wyglądało dość nieestetycznie. W sumie dobrze, że akurat ta pasowała, bo mogłam ubrać idealnie pasujące buty do niej. Kiedy weszłam w garderobie w zakładkę Oficjalny Butik, aby ubrać je natknęłam się na naszyjnik i pierścionki z ostatniej kolekcji, które, moim zdaniem, świetnie pasują. 
Jest tu mało elementów, ale właśnie tak miało być. Myślę, że gdybym dodała coś jeszcze, to mogłoby zepsuć końcowy efekt i stylizacja byłaby nieudana. A jak wy sądzicie? Komentujcie! ;)

Ale się rozpisałam o.O XD

Pozdrawiam, ▪inaccessible▪ :)

2 komentarze :

Asowa pisze...

Stylizacja jest śliczna

LiliannaxD pisze...

Śliczna *.*

Pozdrawiam :)