Nowości: Wielkie otwarcie już 12 października o godz. 15:00! Zapraszamy do obserwowania, komentowania i udzielania się na blogu. :)
Odwiedziłeś nas? Dołącz do obserwatorów na dole strony! Dziękujemy. :)

sobota, 12 października 2013

Stylizacja Dnia

Witam. :) Jak wrażenia po otwarciu bloga? Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet jeśli nas w nim krytykujecie, aczkolwiek prosiłabym ujawniać się i albo pisać z konta, albo podpisywać się, bardziej bym zwracała na nie uwagę. ;)
Przechodząc do tematu posta, przedstawię wam moją stylizację, która idealnie pasuje do dzisiejszej pogody:
(najedź myszką na obrazek)

Botki z pończochami są wręcz typowo jesiennym elementem, a lekka bluzka z kamizelką nadaje się na ciepły dzień, taki jak dziś.
Jak wam podoba się stylizacja? Zmienilibyście coś? Zapraszam do komentowania :)
Drop. xoxo

7 komentarzy :

Tayley pisze...

Świetna *o*

Anonimowy pisze...

chyba getrami, nie pończochami... :d

DropOfTheRain pisze...

Ja to tak nazywam, jak kto woli. ;)

Unknown pisze...

Świetna stylizacja. :*
Powodzenia w prowadzeniu bloga. :)

spontaniczne-opowiadanie.blogspot.com

Asowa pisze...

Stylizacja jest cudowna. Włosy nie za bardzo mi się podobają

Anonimowy pisze...

skąd kamizelka ? :) b. ładna

LiliannaxD pisze...

Włosy średnio mi się podobają, torebka również średnio mi się podoba, i wybrałabym jakąś dłuższą bluzkę, a reszta ładna :)

LiliannaxD